LinkedIn jako narzędzie pracy handlowca B2B
Jak wykorzystać LinkedIn aby budować pozycję eksperta w swojej niszy oraz pozyskiwać wartościowe Leady.
Poznaj program szkolenia i ofertę
Zapraszam do zapoznania się z ofertą warsztatów online, których celem jest zbudowanie od podstaw kompetencji handlowców B2B i account managerów w zakresie Budowania Marki Osobistej na LinkedIn oraz Social Sellingu.
Akademia składa się z 4 spotkań online, po 2h każde.
Główne korzyści ze szkolenia
Dzięki temu szkoleniu dowiesz się jak krok po kroku stworzyć profesjonalny profil, tak aby wyróżnić się wśród konkurecji i być widocznym na LinkedIn
Poznasz sposoby na dzięki którym rozbudujesz swoją sieć kontaktów, aby docierać ze swoją ofertą do potencjalnych klientów
Nauczysz się jak tworzyć wartościowe treści, które pozwolą Ci „przyciągać” wartościowe leady oraz wypozycjonują Cię na eksperta w swojej branży
Dowiesz się jak wychodzić z inicjatywą do klientów oraz jak formułować wiadomości, tak aby zainteresować ich Twoją ofertą.
Przećwiczysz zdobytą wiedzę w praktyce, dzięki warsztatowej formie oraz zadaniom wdrożeniowym
Skąd pomysł na takie szkolenie?
Rynek B2B mocno się zmienia. Powszechna komputeryzacja i digitalizacja wpłynęła również na proces decyzyjny klientów oraz sposób działania handlowców. Dziś dobry handlowiec i account manager musi być również po części sprawnym marketerem, znającym technologie i różnego rodzaju coraz to nowsze narzędzia do promocji siebie i swojego biznesu w Internecie. Mądre połączenie działań marketingowych oraz sprzedażowych może zwiększyć nie tylko produktywność samych handlowców, ale także całego procesu pozyskiwania klientów.
Prowadzący
Tomek Tryczyński
Senior Key Account Manager w MindLab, konsultant w temacie sprzedaży B2B i budowania marki osobistej (personal branding). Od 10 lat związany z branżą szkoleniową, a od 8 lat ze sprzedażą.
Tomek na co dzień zajmuje się zarządzaniem portfelem kluczowych klientów B2B w MindLab, rozwojem biznesu oraz wykorzystuje w swojej pracy nowoczesne narzędzia, takie jak m.in. LinkedIn – Łatwo go tam znajdziesz 🙂
Sprawdź program szkolenia
Spotkanie 1 | MODUŁ 1 (2h) – Jak zbudować profesjonalny profil na LinkedIn – Zagadnienia:
➔ Etapy budowania marki osobistej handlowca B2B
➔ Social Selling Index – Czym jest i jak podnieść jego poziom
➔ Prezentacja sekcji budowy profilu na LinkedIn krok po kroku
➔ Najbardziej przydatne funkcjonalności LinkedIn w pracy handlowca B2B
➔ Zadanie wdrożeniowe
Spotkanie 2 | MODUŁ 2 (2h) – Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn – Zagadnienia:
➔ Określenie grupy docelowej
➔ Jakie osoby warto mieć w swojej sieci kontaktów na LinkedIn
➔ Jak pisać wiadomości z zaproszeniem do kontaktu / rozmowy (InMail oraz prywatne wiadomości)
➔ Jak kontaktować się z potencjalnymi klientami
➔ Zadanie wdrożeniowe
Spotkanie 3 | MODUŁ 3 (2h) – Jak komunikować się na LinkedIn – Zagadnienia:
➔ Co i jak publikować
➔ Jak pisać wartościowe posty
➔ Jak angażować swoją sieć poprzez publikacje i treści
➔ Jak tworzyć treści adekwatne do różnych etapów procesu sprzedaży (lejek sprzedaży)
➔ Zadanie wdrożeniowe
Spotkanie 4 | MODUŁ 4 (2h) – Jak wchodzić w interakcję z potencjalnymi klientami (Social
Selling) – Zagadnienia:
➔ Czym jest social selling
➔ Jak wychodzić z inicjatywą do Klientów w wiadomościach prywatnych
➔ Jak korzystać z narzędzia “Sales Navigator”
➔ Jak sprzedawać na LinkedIn
➔ Zadanie wdrożeniowe
Czego możesz się spodziewać?
Pracujemy w małych grupach, dzięki czemu możemy skupić się na Twoich indywidualnych potrzebach.
Dzięki zadaniom wdrożeniowym po każdym spotkaniu od razu możesz przełożyć zdobytą wiedzę na praktykę.
Dużą wartością jest wsparcie moje i grupy przez cały proces szkoleniowy – 4 spotkania po 2 godziny (1 spotkanie na tydzień). Wiem jak ważne jest to na początku.
Ja traktuje LinkedIn jako narzędzie pracy, więc będzie dużo dzielenia się własnymi przykładami i doświadczeniem. Wiem, że to jest dla niektórych najbardziej interesujące.
Spotykamy się online, więc możesz zalogować się skąd Ci wygodnie.
FEEDBACK
W trakcie trwania szkolenia, możesz liczyć na indywidualną informacje zwrotną od Tomka w przerabianym zakresie.
KPI
Sam/a wyznaczasz sobie cele i mierzysz efektywność wdrożonych rozwiazań w trakcie oraz po szkoleniu.
INTERAKTYWNOŚĆ
Stawiamy na dyskusje, rozmowy, włączone kamerki na Zoomie i wysokie zaangażowanie. Tylko tak pojawią się efekty.
Dla kogo jest to szkolenie?
Handlowcy B2B, Account Managerowie, Key Account Managerowie, Doradcy klienta, Konsultanci.
Wszyscy, którzy chcą pogłębić wiedzę nt budowania marki osobistej oraz LinkedIn w kontekście promocji siebie i swojego biznesu.
⭐⭐⭐⭐⭐
Tematyka i przekazanie w sposób bardzo konkretny wiedzy w „pigułce” dotyczącej LindekIn.
⭐⭐⭐⭐⭐
Konkretne wskazówki dotyczące stworzenia profilu handlowca na Linkedin
⭐⭐⭐⭐⭐
Bardzo podobała mi się treść oraz sposób prowadzącego
Cena za szkolenia (netto)
Obowiązuje tylko do 31.07.2022 r.- 1. Badanie potrzeb w formie ankiet elektronicznych
- 2. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem
- 3. Zadania wdrożeniowe
- 4. Materiały edukacyjne w formie prezentacji ze spotkań oraz dodatkowych
Cena za szkolenie (netto)
Obowiązuje od 1.08.2022 r.- 1. Badanie potrzeb w formie ankiet elektronicznych
- 2. Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem
- 3. Zadania wdrożeniowe
- 4. Materiały edukacyjne w formie prezentacji ze spotkań oraz dodatkowych
Harmonogram spotkań
GRUPA 1:
Spotkanie 1 | MODUŁ 1 (9:00-11:00) – 21.09.2022r.
Spotkanie 2 | MODUŁ 2 (9:00-11:00) – 28.09.2022r.
Spotkanie 3 | MODUŁ 3 (9:00-11:00) – 5.10.2022r.
Spotkanie 4 | MODUŁ 4 (9:00-11:00) – 12.10.2022r.
GRUPA 2:
Spotkanie 1 | MODUŁ 1 (9:00-11:00) – 19.10.2022r.
Spotkanie 2 | MODUŁ 2 (9:00-11:00) – 26.10.2022r.
Spotkanie 3 | MODUŁ 3 (9:00-11:00) – 2.11.2022r.
Spotkanie 4 | MODUŁ 4 (9:00-11:00) – 9.11.2022r
MindLab Sp. z o.o., Limanowskiego 31/15, 30-557 Kraków | XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego dla Krakowa-Śródmieścia | KRS 0000343028 | NIP 6792884488 | Kapitał zakładowy: 75 000 zł
Administratorem Twoich danych osobowych, które będą przetwarzane w celach marketingowych, jest MindLab sp. z o.o.