LinkedIn jako narzędzie
pracy handlowca B2B

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
W CENIE PROMOCYJNEJ:
570 ZŁ /OS. NETTO (obowiązuje do 31.07.2022)

Jak go wykorzystać aby budować pozycję eksperta w swojej niszy oraz pozyskiwać wartościowe leady.

Zapraszamy  do zapoznania się z ofertą programu rozwojowego, którego celem jest podniesienie kompetencji handlowców B2B i account managerów w zakresie budowania marki osobistej na LinkedIn oraz social sellingu.

    Czy chcesz otrzymać fakturę VAT? *

    DLACZEGO TO SZKOLENIE?

    Rynek B2B mocno się zmienia. Powszechna komputeryzacja i digitalizacja wpłynęła również na proces decyzyjny klientów oraz sposób działania handlowców. Dziś dobry handlowiec / account manager musi być również po części sprawnym marketerem, znającym technologie i różnego rodzaju coraz to nowsze narzędzia do promocji siebie i swojego biznesu w Internecie. Mądre połączenie działań marketingowych oraz sprzedażowych może zwiększyć nie tylko produktywność samych handlowców, ale także całego procesu pozyskiwania klientów.

     

    PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA SZKOLENIA

    Cel szkolenia:

    • Zbudowanie strategii zarządzania swoją marką osobistą, tak by wyróżnić się spośród konkurencji oraz być widocznym wśród potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych.
    • Podniesienie kompetencji sprzedażowych na LinkedIn (Social selling), tak aby pozyskiwać wartościowe leady, które można przekuć w szanse sprzedażowe.

    Dla kogo jest to szkolenie:

    • Handlowcy B2B, Account Managerowie, Key Account Managerowie, Doradcy klienta, Konsultanci
    • Wszyscy, którzy chcą pogłębić wiedzę nt budowania marki osobistej oraz LinkedIn w kontekście promocji siebie i swojego biznesu

    Formuła i czas trwania:

    • 4 spotkania online
    • Czas trwania spotkania: 2h zegarowe

    Metody prowadzenia:

    • Miniwykłady
    • Prezentacje
    • Dyskusje
    • Ćwiczenia w grupach
    • Praca z materiałami edukacyjnymi
    • Case studies
    • Ćwiczenia z wykorzystaniem interaktywnych narzędzi online

    Szkolenie poprowadzi

    TOMEK TRYCZYŃSKI

    Senior Key Account Manager w MindLab, konsultant w temacie sprzedaży B2B i budowania marki osobistej (personal branding). Od 10 lat związany z branżą szkoleniową, a od 8 lat ze sprzedażą. Tomek na co dzień zajmuje się zarządzaniem portfelem kluczowych klientów B2B w MindLab, rozwojem biznesu oraz wykorzystuje  w swojej pracy nowoczesne narzędzia, takie jak m.in. LinkedIn.

    PROGRAM SZKOLENIA

    Spotkanie 1 | MODUŁ 1 (2h) – Jak zbudować profesjonalny profil na LinkedIn

    Zagadnienia:

    • Etapy budowania marki osobistej handlowca B2B
    • Social Selling Index – Czym jest i jak podnieść jego poziom
    • Prezentacja sekcji budowy profilu na LinkedIn krok po kroku
    • Najbardziej przydatne funkcjonalności LinkedIn w pracy handlowca B2B
    • Zadanie wdrożeniowe

    Spotkanie 2 | MODUŁ 2 (2h) –  Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn

    Zagadnienia:

    • Określenie grupy docelowej
    • Jakie osoby warto mieć w swojej sieci kontaktów na LinkedIn
    • Jak pisać wiadomości z zaproszeniem do kontaktu / rozmowy (InMail oraz prywatne wiadomości)
    • Jak kontaktować się z potencjalnymi klientami
    • Zadanie wdrożeniowe

    Spotkanie 3 | MODUŁ 3 (2h) – Jak komunikować się na LinkedIn

    Zagadnienia:

    • Co i jak publikować
    • Jak pisać wartościowe posty
    • Jak angażować swoją sieć poprzez publikacje i treści
    • Jak tworzyć treści adekwatne do różnych etapów procesu sprzedaży (lejek sprzedaży)
    • Zadanie wdrożeniowe

    Spotkanie 4 | MODUŁ 4 (2h) – Jak wchodzić w interakcję z potencjalnymi klientami (Social Selling)

    Zagadnienia:

    • Czym jest social selling
    • Jak wychodzić z inicjatywą do Klientów w wiadomościach prywatnych
    • Jak korzystać z narzędzia “Sales Navigator” 
    • Jak sprzedawać na LinkedIn
    • Zadanie wdrożeniowe

    Harmonogram szkolenia:

     

    Grupa 1:

    Spotkanie 1 | MODUŁ 1 (9:00-11:00) – 21.09.2022r.

    Spotkanie 2 | MODUŁ 2 (9:00-11:00) – 28.09.2022r.

    Spotkanie 3 | MODUŁ 3 (9:00-11:00) – 5.10.2022r.

    Spotkanie 4 | MODUŁ 4 (9:00-11:00) – 12.10.2022r.

     

    Grupa 2:

    Spotkanie 1 | MODUŁ 1 (9:00-11:00) – 19.10.2022r.

    Spotkanie 2 | MODUŁ 2 (9:00-11:00) – 26.10.2022r.

    Spotkanie 3 | MODUŁ 3 (9:00-11:00) – 2.11.2022r.

    Spotkanie 4 | MODUŁ 4 (9:00-11:00) – 9.11.2022r.

    Oferta cenowa:

    Cena: 470 zł netto / os – obowiązuje do 19.06.2022r.

    Cena: 570 zł netto / os – obowiązuje do 31.07.2022r.

    Cena: 670 zł netto / os – obowiązuje od 1.08.2022r.

     

    Cena obejmuje:

    – Badanie potrzeb w formie ankiet elektronicznych

    – Przeprowadzenie szkolenia zgodnie z programem 

    – Zadania wdrożeniowe

    – Materiały edukacyjne w formie prezentacji ze spotkań oraz dodatkowych

    ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE
    W CENIE PROMOCYJNEJ:
    470 ZŁ /OS. NETTO (obowiązuje do 19.06.2022)

      Czy chcesz otrzymać fakturę VAT? *

      Zadzwoń
      12 292 75 83

      Adres
      ul. Limanowskiego 31/15, Kraków

      MindLab Sp. z o.o., Limanowskiego 31/15, 30-557 Kraków | XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego dla Krakowa-Śródmieścia | KRS 0000343028 | NIP 6792884488 | Kapitał zakładowy: 75 000 zł

      Administratorem Twoich danych osobowych, które będą przetwarzane w celach marketingowych, jest MindLab sp. z o.o.

      Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności.